Bubblande i magen

Hela morgonen idag så kunde jag känna bäbisen sprattla omkring därinne, även med handen gick det känna lite smått men den här gången kände jag det mer som bubblande. Igår däremot var det ganska tyst, två gånger kände jag men som var väldigt otydliga så är osäker på om det verkligen var det.
Det var så mysigt imorse. Är så glad att jag äntligen kan känna livstecken från vår lilla bäbis. Mammaoron min är inte rolig. Jag är så rädd om mina kära att jag tror att jag kommer bli en ganska orolig mamma. Men får nog jobba på den biten. Att släppa lite på linan. Som barn ramlar man, blir förkyld och testar gränserna för att sedan lära sig av dom.
 
Jag låg ner i sängen, höll vänsterhand på magen och kunde nästan konstant känna bebban busa runt i 15 minuter. Känslan är obeskrivlig. Ska berätta till älskling när han kommer han, nu kanske även han kan känna det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0