Barnnamn

Vi har några favoriter men är väldigt olika i våra åsikter. Även om man bestämmer nu så kanske barnet och namnet inte passar ihop. Har hört att det kan hända men det är bra att vi har några favoriter iaf och är beredda på det. 
 
  • Jonathan vill att barnet ska heta Ryan eller Tyler om det blir en pojke och Jessie om det blir en flicka.
Problemet för mig med det är att jag känner och umgås med två stycken som har en pojke som heter Ryan och Tyler låter för engelsk för min smak men kan funka och Jessie heter min storasyster.
 
  • Mina favoriter är Alina,Keela, Alenia, Natali eller Viola om det blir en flicka och Lincoln, Milian, Norbel, Tian, Noe, Nilo ,Nilan, Colin och Noel. 
Problemet för Jonathan är att hans lillasyster heter Natalie och Viola heter jag i mellannamn och Lincoln gillar han inte för att han blir påmind om bilen lincoln.
 
 
Killnamn är betydligt mycket lättare än tjejnamn, varför är det så?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0