Bäbisrörelse

Idag tror jag att jag kände bäbisens första rörelse! Hela tre gånger. Första gången satt jag i klassrummet helt stilla och kände två små dunkningar(som att någon knacka) på insidan av magen längst ner i magen, jag reagerade på det men tänkte inte mer på det. Andra gången så börja jag tänka efter vad det kunde vara och då börja jag tänka att inget organ förutom livmodern ligger så långt ner i magen och då insåg jag att det måste varit bäbisrörelser. Tredje gången så var jag säker för då tänkte jag på det mer och kände inte alls igen det som någon tarmrörelse eller hunger. Jag berätta till bäbisens pappa Jonathan och min mamma om vad jag känt och sen googla jag och utifrån vad jag kände så hade folk upplevt detsamma och sa att det var så man kände bäbisens första rörelser, sen ska det tydligen bli mer och mer tydligt! Åh jag längtar! Det var så underbart ♥. Nu vill jag bara känna meeeer! Önskar att även jonathan kunde få uppleva det, men det kommer om nån vecka. Kommer aldrig glömma denna dag 17 februari. Undra vad bebban gjorde, kanske en kullerbytta...ååh pluppen! ♥


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0