Sist jag skrev

Nu var det ett tag sedan sist och det är lika jobbigt varje gång att skriva allt vad som hänt sen sist men ändå skjuter jag på det. Nu ska jag bättra mig, jag lovar.

På onsdagskvällen så bjöd vi över vänner och spelade bingolottos uppesittarkväll, åt pepparkakor och ost och kex, drack glögg och julmust. Det var riktigt mysigt och Alina var med en stund in på kvällen. Då hon skulle läggas tog faster över och vaggade runt hon ståendes tills hon somna. Guldvärt! Hon lämnade även en julklapp till Alina.
Innan bingo hann vi snabbt förbi hos Alinas gudmor för att byta julklappar. Så gullig som hon är hade hon köpt julklappar till oss alla. 
När vi kom hem fick vi veta att tomten varit förbi och lämnat en julklapp från Daylan, Alinas vän. 

Från Daylan till Alina

Från Jonathans storasyster/faster

Från våran fina vän/Alinas gudmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0