Måndagen

Igår tidigt på morgonen vaknade jag med svullnad över halvaaansiktet och med en varfulld mängd i tandköttet runt en tidigare lagad tand. Vart givetvis rädd och ringde 1177. Hon tycker det lät allvarligt och ringde vidare till käckkirurgen som sa till henne att jag kunde vänta tills vårdcentralen öppnar. Jag ringde direkt dom öppnade och dom ville skicka mig till stan men sedan ringde dom upp och sa att dom fått ett återbesök och att jag kunde komma om 50min. Ringde hem Jonathan, ammade och fort in i bilen mot vårdcentralen. Stressigt blev det men jag hann. Jonathan promenerade till Ica med Alina medan jag var där. Dom fixade det akuta och sedan bokade dom in mig på en ny tid för en undersökning om det behövs göra mer. Nu har svullnaden lagt sig lite men det ser fortfarande ut som att jag har snus under läppen. Jätte snyggt..

Senare på kvällen åkte vi till Majas 17års kalas och firade henne. Dom bjöd på mackor och massa goda pålägg, även glass. Vi blev inte så långvariga på det här kalaset heller utan var tvungen att åka hem där runt 20 för att lägga Alina. Inatt har hon sovit så oroligt. 2ggr vaknade hon och skrek som aldrig förr. Vart jätte rädd och tänkte att nått är fel för hon slutade inte. Hon måste ju ha drömt nån hemsk mardröm. Sånna kvällar måste vi ju också få känna på..
Imorse tog hon iaf igen sömnen men hon är fortfarande väldigt trött. Får tvinga hon att vara vaken så hon kan sova ikväll/natt.

Alina imorse. Vaknade inte förrän jag la hon på skötbordet.

Ser ni att det ser ut som att jag har snus under läppen..snyggt. plus svullen kind..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0