Första träffen/besök

Jag tittade lite på gamla bilder på Alina nyss och jag blir så känslig. Jag älskar hon så mycket att det gör ont! 
Jag minns känslan jag kände då. Lyckoruset. Jag svävade på rosa moln. Hon var och är så fin, trots blodig och svullen. Som mamma kan jag inte göra annat än att bli känslig men självklart också glad då jag tittar på mitt lilla hjärta när hon var mindre. Tanken att det kapitlet är slut gör mig ledsen men samtidigt glad att få följa hennes utveckling och göra denna lillmänniska till en snäll, klok, stark, godhjärtad, självsäker och positiv individ.

En tillbaka blick från dom första dagarna i Alinas liv med besöken.

Jonathan och mamma var med på förlossningen så dom såg och höll i henne först (Vi bortser från mig.)

Efter förlossningen vid lunchtid fick vi besök av Alinas gudmor. Hon var alltså den första som besökte henne på bb och såg henne utanför förlossningsavdelningen.

Lite senare på dagen kom Alinas morbror med respektive och därpå kom även Alinas farmor, faster och låtsas farfar. 

När vi kom hem för första gången fick hon hennes första hembesök av hennes farmor, låtsas farfar, faster, extra farmor och hennes karl. Det blev storbesök direkt hihi. 

Alinas första besök var hos hennes mormor men även hos gammel faster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0