Våran dag

Idag hade vi tid hos bvc för en kontroll på Alina. Hon hade gått upp till 3435 kg och växt till 52cm. Hon var så duktig. Mitt under vägningen så kissade hon hihi. Vår lille buse. Jag kollade även upp en blodfylld blåsa jag haft sen två månader tillbaka. Det var tydligen en symtom gravida kunde få. Helt ofarligt...puuh! Skönt att få höra det. En remiss har skickats så nu väntar jag bara på att kirurgiskt ta bort den. 
Imorse fick lillhjärtat bada. Detta var tredje gången. Hon börjar tycka om det nu. Första gången var det inte lika roligt. Efter bvc åkte vi till solbacken och stor handla. När vi kom hem laga vi lassage och resten av kvällen har vi bara gosats, pussats och myst i soffan alla tre.
 
Sötproppen i sin nya handduks poncho som är jätte för stor men då kan hon växa i den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0