Torsdag

 
Idag har jag inte gjort många knop. Älskling jobbar natt så det känns som att jag aldrig hinner umgås med han men snart kommer bäbis och då får han ledigt i två veckor. Just nu ligger jag mest i sängen eller soffan och ser på serier, jag försöker aktivera mig lite varje dag men sover så dåligt på natten för att hon rör sig mest då så jag passar på att sova på morgonen och vaknar inte förän typ 14.00 på dagen. Det spelar ingen roll när jag sover utan det viktigaste just nu är att få mycket sömn och vila. Älskling åker och jobbar kl 18.00 varje dag och kommer inte hem förän 06.40 och då behöver han sova till kl 15.00 så han orkar en till natt, så vi hinner knappt umgås men han är så duktig som kämpar för att vi ska ha det så bra som möjligt. Varje dag är jag så stolt över han. Min stora kärlek. Jag tvivlar inte en sekund på att han kommer vara världens bästa pappa och göra allt för hans lilla älskling. Idag åkte vi tvärt till stan för att göra några ärenden. När vi kom hem gjorde vi mat sen åkte han iväg och jobba igen. Sent på kvällen mötte mamma upp mig och just nu sover jag hos henne. Känns inge bra att vara ensam. Älskling hämtar upp mig då han slutar sen är han ledig till på lördag. Skönt! Då får vi äntligen tid för varandra. Det blir pusskrig och gos med magen. 2 dagar kvar till beräknad födelsedatum, spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0