Sista kontrollen

Imorse var vi hos barnmorskan för sista kontroll. Allting såg bra ut. Det blev ett snabbt besök på kanske 20min. Vi pratade lite om sömn också eftersom att jag sover extremt dåligt. Niferexen fortsätter jag att ta men idag låg den på 127 vilket är jätte bra. Då slipper jag oroa mig över det. Magen växer fortfarande bra men såg att pricken hamna lite lägre men hon såg iaf att den växt. Vågen visa 0,8 plus. Efter besöket for vi som vanligt till solbacken och handla lite. Fick panik springa in på toan för att tömma och nu i efterhand så krampar det lite i magen. Kan det vara så att det snart är dags. Hoppas!
Vi har även varit till Vetrinären för att ta bort stygnen på Minou och det gick bra. Imorgon får hon äntligen ta bort tratten och vara ute. Nervöst!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0