4 dagar över tiden

Ingen bäbis än... Vi går varje dag och väntar på att något ska hända. För första gången i mitt liv längtar jag efter att känna smärta. Varje gång det kommer en förvärk hoppas jag att den ska hålla i sig och göra mer ont men den avtar alltid i sin smärtnivå. Oerhört tröttsamt att gå över tiden men hon kommer när hon kommer, våran plutt. Idag fick jag värsta ryket och höll igång nästan hela dagen med att tvätta, klippa gräset, plocka ur disken, hänga tvätt, städa toan och damsuga lite. Jag vill ju såklart att det ska hända nånting nu. Vi längtar ju efter att få träffa hon och se vad hon är för en liten myspropp. Vi fick även oväntat mysigt besök av gudmor och hennes kille. Det blev en kopp kaffe, kortspel och lite prat. Efter dom for så tog vi en kvällspromenad bara jag och Jonathan. Åh det är så mysigt att promenera på kvällen, särskilt nu när det är så mörkt. Belysningen från gatan och husen gör det hela så mysigt på något sätt. 
Nu har jag gått över 4 dagar..Vi får se när hon bestämmer sig för att komma ut. Imorgon har vi iaf tid hos barnmorskan..kanske ska be om en hinnsvepning om jag vågar. Det sägs göra väldigt ont men det är kanske värt det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0