Kastrering av våran andra katt

Idag kastrerades våran andra katt Cocous. Den här gången kändes det inte lika jobbigt eftersom att det gick så bra med Minous sist att mitt förtroende för vetrinärerna ökat. Innan vi kastrerade Minou så hade jag inte så bra minnen från dom för att dom gjorde min äldsta katt Nosen sämre, som ledde till att hon var tvungen att avlivas. Det har iaf gått hur bra som helst med Minou. I två dagar har hon nu fått vara ute helt själv och hon kommer ganska snabbt hem efter några timmar så det känns så bra att vi kastrerat henne. Hon kommer få ett mycket roligare liv och snart kommer Cocous också få vara ute och jaga möss. Hon kommer bli överlycklig för hon älskar att vara ute. Mina hjärtegull. En katt kvar nu sen är alla katter kastrerade och det känns så oerhört bra i mitt hjärta. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0