Fortfarande kvar på bb

Förlossningen gick jätte bra. Jag kommer berätta om den en annan dag när jag orkar. Vi är fortfarande kvar på bb men vi åker äntligen hem imorgon. Det ska bli så roligt att komma hem och introducera henne för allt. 
Lyckan jag känner just nu går inte beskriva. Hon är helt perfekt. Jag kan inte förstå att det var hon som hela tiden bodde i min mage och sparkade. Jag måste nypa mig själv i armen ibland för att se att jag inte drömmer. Allting känns som en underbar dröm. Det här är väl bäbisbubblan alla pratar om:).
Kan inte sluta titta på hon. Allt hon gör är så himla gulligt. Mamma älskar dig så mycket att det gör ont i mitt hjärta hela tiden! 
 
Just nu ligger hon och sover på mitt bröst. Hur mysigt som helst.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon är sååååå himla vacker 💜

2015-08-16 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0