Få igång förlossningen på naturlig väg

 
Nu har jag mindre än en vecka kvar så jag tänkte försöka skynda på förlossningen på egen hand. Alltså framkalla att den startar. Jonathan vill gärna att jag ska knipa tills då hon är beräknad så att han kan jobba sina 12 h i veckan men jag orkar inte vänta, längtar så mycket efter hon. Jag börjar bli väldigt rastlös, slut i kroppen och vill gärna leva som vanligt igen. Tanken att man varit gravid i 9 hela månader är otroligt. Tiden har gått så fort. 
 
Jag har iaf googlat efter tips på hur man kan få igång förlossningen så nu ska jag testa allt hela veckan så får vi se om det funkar.
Dom här sakerna sägs skynda på starten på förlossningen. Jag tror dock inte på det men det är värt att testa, vill verkligen inte gå över tiden. 
 
  • Stark mat
  • Färsk annanas
  • Sex - orgasm och sperma gör tydligen under
  • Promenader
  • Städa - röra på sig
  • Massera bröstvårtorna
  • Hallonblads te
  • Gå i trappor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0