Bjuden på tacos av gudmor


 
 
I förrgår blev vi bjudna på tacos med älgfärs och daimtårta med grädde som efterätt hos Alinas gudmor. Jag har nog inte berättat vem Alinas gudmor är här på bloggen. Vi valde tillsammans jag och Jonathan min närmaste vän Nazanin. Av en känsla att hon skulle ta bäst hand om våran flicka, göra allt för henne och ge henne massa kärlek som gjorde att vi valde henne. Jag och hon har varit vänner sen vi var riktigt små så hon är som en syster för mig så det var som en självklarhet i valet av gudmor. Man vet aldrig hur livet vänder så det känns tryggt att ha en plan för våran Alina. 
På min babyshower hade hon köpt ett halsband med en liten skyddsängel på. Hur fin som helst!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0