Babyshower

Igår blev jag överraskad med en babyshower. Åh jag har så fina människor jag har runt omkring mig och som snart kommer finnas i vår dotters liv också. Gårdagen blev minst sagt tårfylld för mig.
Speciellt tack till min mor som lagat massa mat, hyrt lokal och gjort en fantastiskt fin babyshower till mig. Jag är lyckligt lottad som har dig som mamma. Jag vet att du gör allt för mig. Även tack till min stora älskling för att du också hjälpt till att ordna den här babyshowern och tårtan du överraska med var så fin! Jag älskar dig! Vår bäbis gudmor var också där och överraskade och jag känner verkligen att vi valt rätt gudmor. Världens bästa gudmor! Våran bäbis är lyckligt lottad som kommer få ha dig i hennes liv. Tack för att du alltid finns för mig. Också måste jag även tacka min underbara svärmor som hade fixat babyshower dekorationen. Det var så fint!! Sen ni andra som kom är också helt underbara. Ni alla gör mig till världens lyckligaste mamma och vän. Verkligen tack för allt!
 
Bilder från babyshowern
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0