Babysense - Andningslarm

Då vi kom hem från bb så fick vi ett väldigt fint besök av Alinas släkt på pappans sida. Dom överraskade med en stor blöjtårta som var så fint dekorerad med olika presenter till Alina. Ni ska få bilder på den sen men nu tänkte jag istället hylla en till grej dom överraskade oss med, nämligen ett andningsalarm. Alltså det betydde så mycket!! Ni vet att jag tidigare skrivit att vi tänkt köpa ett men det blev aldrig av innan hon föddes. Det blev sömnlösa dagar på bb pga att jag inte vågade lämna Alina utan tillsyn att hon andades pga rädsla för spädbarnsdöd.
Jonathans moster med familj hade köpt ett andningsalarm till oss pga sömnlöshet och oro. Jag blev så rörd! Det måste helt ärligt ha varit en av det finaste sakerna någon gjort för mig! Andningsalarmet är den bästa uppfinnigen någonsin. Den funkar hur bra som helst och nu kan jag sova med ro i själen. Tusen tusen tusen tack Sandra, Jimmie Och Maja <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0