Alinas pappa

Jonathan har chockerat mig. Jag visste att han skulle bli en jätte bra pappa men inte så här bra direkt. Han är redan helt perfekt för Alina och även så hjälpsam med mig. Vi samarbetar jätte bra. Han vaknar på nätterna för att byta hennes blöja då hon bajsat vilket brukar ske i samband med amning vilket blir minst två ggr per natt för att avlasta för mig. 
Han ger Alina jätte mycket kärlek genom närhet, gos och pussar. Man märker att han redan blivit fäst vid henne. Det är så fint att se. 

Här hemma är det nästan bara bäbisprat och vi använder nästan bara bäbisröster hihi.

För mig är det viktigt att Alina står sin pappa nära eftersom att min pappa gick bort tidigt under min barndom. Jag är så glad och överlycklig att Alina har fått världens bästa pappa.

Det vackraste jag vet är att se er tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0