Hur jag mår just nu

Nu har jag kommit ganska långt i graviditeten och jag börjar känna mig van vid att vara gravid och vid alla dessa symtomer som tillkommer. Just nu mår jag väl relativt bra bortsätt från att jag lätt stressar upp mig för små saker vilket är ovanligt för att vara mig. Humörsvägningar har börjat ta form och förstör mycket för mig, jag har vader som krampar i sinne på natten, sugen på allting jag ser, får sammandragningar ibland men tycker bara att det är mysigt med tanken på att det närmar sig förlossningen, får kraftig huvudvärk ibland och det bästa sparar jag till sist...bäbisen sparkar livligt varje dag flera ggr och mina närmaste har både sätt och känt det. Jag börjar nästan kunna våran bäbis sovrutin nu. Kan berätta hur jag upplever rutinen nån annan dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0