Uppdatering från huset

 
Tillbaka! Det har varit jätte mycket sen vi flytta därför har uppdateringen legat på is.
Vi har bott här nu i 1 vecka och två dagar och det är inte förän nu vi landat. Fredagen då vi flytta började vi flytta 11 på morgonen och blev klara ungefär 5 på kvällen. Det måste ha varit det värsta jag varit med om! Hela jag var helt knäckt. Jag utsatte mig själv och bäbisen för tunga lyft som kan orsaka missfall och värre foglossningar men jag hade inget annat val just då för vi hade inte så mycket flytthjälp och allt skulle göras snabbt men jag tänkte att så länge jag lyfter på rätt sätt så borde det gå bra och det gjorde det också. 
 
I huset har vi hunnit tapetsera och lagt klickgolv i vårat sovrum och en fondvägg i tvrummet. Älskling har som projekt att måla alla lister i huset så det håller han på med och min uppgift är väl att få ordning på vart alla nerpackade saker ska vara. Det är ganska mycket som måste göras i huset för att få det i våran stil men vi har ingen bråttska. Det känns skönt att vi nu tapetserar osv för våran egen investering och inte till någon hyresvärd.
 
 
 
 Fondväggen till tvrummet. Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0