Bäbisens vakenperiod

06:25-08.00
 
10:20-11:45 
 
16:30-20.00 riktigt aktiv
 
22:25-24.00
 
Så här upplever jag bäbisens vaken perioder  men det här är ju bara på ett ungefär. Vissa dagar vaknar den lite tidigare osv. Sen beror det ju också på vad jag gör. Ibland så har jag tex råkat väcka den då den egentligen brukar sova.
Men jag upplever att plutten är vaken betydligt mycket mer nu än förrut och sparkarna blir bara tydligare för varje dag. Det är mysigt men samtidigt jobbigt och ibland sparkar hen på helt fel ställe och då kan det vara riktigt obehagligt, tex på kissblåsan eller upp mot revbenet. Jag är iaf glad att bäbisen sparkar livligt och jag har nu börjat räkna sparkar för att varje dag känna efter att den mår bra. Min älskade lilla plutt därinne, åh vad mamma längtar efter dig!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0