Varje dag ger en ny chans att testa en annan väg!

Hade värsta natten igår! Mensvärk i sinne. Låg i fosterställning, var helt yr och borta! Det händer ibland att jag får så och det är dom gångerna som gör att jag snart funderar på att göra mig steril eller börja ta p-sprutan. Kommer aldrig infalla men jag hatar dagar som igår. Hur jag en låg och vred mig så gjorde det ont. Gick i badet men det funkade inte. Kändes som att jag skulle dö men det var bara ett långt lidande. Efter jag tvingat jonathan att köpa Ipren och det gått 2 timmar så var smärtan över. Jag trodde påriktigt att det skulle bli ett evigt lidande och jag hade glömt hur det kändes att vara smärtfri. Kul berättelse men jag kände att jag vill få ut det!
God morgon föresten! Idag mår jag toppen!! Känner en sånn enorm tacksamhet att jag inte fått/har någon sjukdom, ligger döende, fått cancer eller något liknande. Kanske inte ska jämföra min mensvärk med något så otroligt hemskt men jag är bara så tacksam efter lidandet igår. Tack tack tack för att jag är frisk och mår bra! 
Ni får ha en jätte bra dag!!  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0