Underbara Lördag




God morgon! Vaknade för typ 40 minuter sen och var faktiskt riktigt pigg och glad. Som vanligt så tycker man alltid att det är så himla skönt att man skippade att festa så man slapp bakfyllan. Filmen igår var riktigt förjävla hemsk! Jag kunde inte se den för jag mådde fan psykiskt dåligt av den så vi stängde ner den efter halva filmen och såg en annan film istället. Då blev jag glad. Jag hatar att kineser är så himla bra på att göra skräckfilmer..med håret, deras ögon  och allt blir så hemskt. Jaja nog om det. Gillar ni skräckfilmer så rekomenderar jag verkligen att ni ser den. Nu ska jag börja morgonen med en kopp kaffe sen klä och sminka mig. Ha en bra lördag allihopa! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0