SÖNDAG

Igår orkade jag inte mer än att se film med vänner. Vi såg först en skräckis vid namn White noise sen drog vi igång en ganska så mycket roligare film, nån man kunde skratta till så det fick bli A thousand words. Den var riktigt bra!! Efter att vi fått ont i magen efter filmen satt vi på The lorax och både jag och jonte somna efter halva filmen. Hörde knappt när dom andra for. Idag har vi knipsat upp ett lås, cyklat lite överallt, spelat basket och käkat ute på resaurang. Nu sitter jag ensam i lägenheten. Dom andra övergav mig och for ut. Näe dom övergav mig inte utan jag valde själv att bara sitta inne och slappa. Är fortfarande sliten efter fredags! Mina ben värker än..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0