MUMMA

Här luktar det nybakade bullar! Mysigt. Jag har bakat kanelbullar. Första plåten blev lite brända så jag hoppas att nästa runda blir bättre. Ska strax gå och titta till dom. Annars så är jag faktiskt ganska trött så ska lägga mig då jag städat/diskat klart i köket. Imorgon efter jobbet ska älskling få smaka på mina underbara bullar. Haha! Han är ganska kräsen när det gäller bakning och matlagningen så jag tror jag redan vet vad han kommer säga. Jag försöker iaf. Han påstår att min plats är framför spegeln men jag försöker hela tiden bevisa för han att jag också kan. Men övning ger ju färdighet! Förutom att jag ville berätta att jag bakat så tänkte jag även hälsa God natt!
Så god natt kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0