Med åldern upptäcker du att du har två händer – en för att hjälpa dig själv och en för att hjälpa andra.

God dag kära ni! 
Är inte så jätte bakis idag trots att jag fick lite mer än vad jag tål. Känner mig seg i kroppen! Nu ska jag köra sober october som jag sagt till typ alla jag känner. Så less på att dricka. Det känns så meningslöst och man ångrar sig alltid nästa dag! Ikväll är vi bjudna på middag och senare blir det bingo. Ha en fortsatt bra dag! 
 
 
 
Min vackra mormor! Idag är det 17 år sen hon dog men hon kommer alltid leva kvar i mig och min familj. Vi älskar och saknar dig varje dag och det vet du! Hoppas att du och pappa tar hand om varandra uppe i himlen. Je t'aime grand-maman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0