En värld full av liv

Från den stunden vi kom hit till Jorden
Vi möttes av sol ovanför
Finns mycket mer än det du och jag ser
Mycket mer än vi känner och hör
En kärlek som är oändlig 
Men så lite som vi kan förstå
Och den sol som gick ner
Någon annanstans ger 
ett gryningsljus att förlita sig på

I en värld full av liv
Allt förenas här
Som en cirkel sluts
Av kärlekskraft
Alla har en plats
Allting har en mening
Det är vår värld
En värld full av liv

Sitter och ser på lejon kungen! Låten är så fin och därmed filmen! Min favoritfilm som barn. Den sprider så många känslor! Det är verkligen en film jag ska slå igång för mina framtida barn. Idag har jag varit hos min jobbcoach och fått lära mig mycket nytt i arbetsvärlden. Nu ska jag fortsätta gråta till filmen så God natt för er andra som ska sova! Kraampuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0