Då vet ni det!

Idag hade jag tid hos vårdcentralen för att ta nån spruta för livmoderhalscancer. Jag var ett bra tag nervös för jag hatar sprutor men mamma tvinga dit mig. När jag kom dit så blev man som lugn för man hörde hur folk kom ut och sa att det knappt kändes nått. När det var min tur så höll jag på att vända om och typ springa där ifrån, bokstavligt talat. Det låter hur töntigt som helst men jag hatar verkligen sprutor. I högstadiet var man alltid tvungen att ta sprutor och jag var alltid "sjuk" den dagen men jag kom aldrig undan för då gjorde dom bara en ny tid åt mig. När jag var ännu mindre var jag också tvungen att ta massa sprutor för att jag skulle utomlands och jag grät alltid och mamma var alltid tvungen att sitta bredvid och hålla hand. Denna gång så hade jag inte mamma till hands utan gick in dit helt själv. Stolt haha. Nämen det var faktiskt inte så farligt. Jag blundade bara hela tiden hahaha. Ska tillbaka om två månader och ta en ny. Kommer förhoppningsvis komma dit då rak i ryggen och ba få det överstökat. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0