Keeping it on till the day stays strong. Keepin till the night time blazes on!

Just nu håller vi på att städa,rensa tvätt,diska, lyssna på musik, och laga mat. No stress.. 
 
Mamma älskar när jag gör sånna här bilder till henne så tänkte dela med mig av två som jag gjorde igår kväll. 
 
Tre gerationer...kanske snart fyra. Haha näe inte riktigt än! Några år till så är jag redo. Man ska aldrig stressa med att föda barn, förlova sig, gifta sig osv. Min dröm är att bo i ett hus redan innan jag får barn och vara gift så då kan ni ju förstå att det är ett tag kvar. Hur som helst har jag haft en bra dag. Har varit på secund hand här utanför och fynda lite. Nu måste jag återgå innan jonathan ger mig smisk. Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0