En dag för oss!

Hej jag inte orkat blogga i helgen. I fredags så var vi ju på begravning sen chilla vi hemma hos mamma och snacka om lite allt möjligt. Hjälpte henne också att göra lite mat inför morgon dagen. På lördag cykla jag till mamma och hjälpte henne med resten som skulle göras sen börja jag fixa mig. Mamma hade ljusparty och hade bjutit dit alla hennes vänner. Hon bjöd på jätte mycket mat och såklart var det gudomligt gott! Det var en riktigt lyckad kväll om jag får säga det själv. Har bokat själv ett ljusparty men ska inte ha den förän vi flyttat. Fick hem en goodiebag som man kallar det. Mycke trevligt. Idag så har vi kommit till dagen jag och älskling längtat efter. Vi ska nämligen ha en dag för bara oss själva. Vi har ladda ner två nya filmer till ikväll, tacos ska lagas till middag, ljus ska tändas, bingo ska spelas och det kommer helt enkelt bli en jätte mysig kväll! Vi planerade faktiskt kvällen för några dagar sen och skulle ha den i fredags men vi fick skjuta upp den till dag. Hoppas ni andra har det mysigt denna höst kalla söndag! Puss
 
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0