Young, wild and free!

Som ni ser så är bloggen under uppdateringar. Jag la av efter många försök..men den blev inte som jag ville att den skulle bli så vi får se om jag orkar hålla på med den imorgon. Ska iaf upp till stan imorgon, förbi arbetsförmedlingen. Ska även in på stan för att hitta nått fint eller nödvändigt :)

Jag har fortfarande inte förstått att jag inte går skola längre. Nu kommer värsta pressen på att man måste skaffa sig ett jobb och även ett liv. Känns smått jobbigt kan jag lova er. Jag som alltid vill vara ung, leva ett vilt och fritt liv men ska man ha nå pengar här i livet så måste man jobba sig till dom.
Vuxen livet suger och jag kan nog lova att jag inte är den ända som känner så..haha God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0