Follow your dream!

Det har varit en bra dag idag, trots att jag sovde jätte dåligt igår..sovde på en madrass och blev under den kvällen så förkyld att jag tappade rösten. Den här dagen började iaf med att vi vaknade upp bakis och solen kika in bakom gardnerna. Lite senare på morgonen for vi till JoyPeak. Där köpte jag hem en ljushållare som jag älskade så mycket att jag köpte den trots att den kostade mer än hundra. Senare under dagen for vi till Bergsbyn och köpte oss varsin glass. Till middag for vi på restaurang. Senare under kvällen så grilla vi svamp, kyckling och paprika och kolla på skräkfilm med några stycken. Mitt matintag idag har inte sätt bra ut men så får det vara ibland. Jag är jätte sliten så jag ska gå och lägga mig nu och hoppas att jag är friskare imorgon. God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0