HERREGUD!

Fick ett samtal just efter inlägget innan om att det brann i våran lägenhet. Fick panik och sprang fortare än någonsin med jonathans lillasyster i handen till våran lägenhet. Allt var ett missförstånd om att det var våran lägenhet för när vi kom fram upptäkte vi att det var i porten bredvid. Ni kan nog inte fatta hur paniken våran var. Mitt hjärta dunkade i en hög takt. Lättnaden vi fick när vi såg att det inte var våran lägenhet går inte beskriva med ord. Allt jag hade i tankarna just den stunden jag fick veta att det brann var mina katter. FYFAN för våran vän som ringde oss. Haha. Är så glad att det inte var våran lägenhet. Tycker synd om personen som åkte därifrån skadad och att hela hans lägenhet blev förstörd. Ett väldigt viktigt tips är att alltid titta till spisen så att den är stängd och alltid dra ut plattongen osv.
Nu är vi tillbaka hos jonathans mamma och ska mysa framför en film innan det är läggdags för dom. Puss!

Länk till händelsen - http://norran.se/2012/07/skelleftehamn/brand-i-skelleftehamn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0