Bilder från i helgen!

Packningen, En väska till och två påsar till.

Alkohol för en vecka typ...
Grillning utanför
Skotrarna
Vi tog skotrarna och for på kvällen förbi en skola som var öppen och där spela vi pingis och kasta pil.
Här bodde vi!
Ännu mer grillning när vi kom hem:)
Pojkvännen redo för äventyr!
Jag konsentrar mig på ett spel som jag försöker vinna i för er som undrar.
Brumbrum...Jag som kör!
Jag och älskling
Ute på äventyr hela dagen!!!
Gör mig redo för nyårs och väntar in killarna som är ute och kör!!
Alkoholen på kylning;D
NYÅRS!! Vi lekte lekar som pennan i flaskan och ritatomte fortast osv. Hade jätte roligt!
Tuta!!!
Raketerna!!
12slaget - Fick inga bra bilder på raketerna..
Skål!!!!
MOI
Sista skoter turen innan vi skulle hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0