Årsresumé 2011

ÅRET 2011:

Hur har året 2011 varit för dig? Mycket bättre än alla andra år!
Bättre än förra året? jaa lätt
Har du träffat några nya vänner? jaa faktiskt
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Stockholmsresan!!
Har du flyttat under år 2011? Nej det blir väl i år får vi hoppas
Har du druckit alkohol? jaa i mängder
Har du kysst en främling? näe eller beror på hur man ser det

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2011? Jätte bra!
Har du varit kär? Ja jag är kär
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jaa
Har du haft sex någon gång under året? Jaa
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha näe

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nejnejtack för det
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? kanske
Har du varit i slagsmål? nejnej

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? näe faktiskt inte
Har du skämt ut dig? Kan inte komma på nått nu men säkert
Har du ljugit för en vän? Nej men om jag gjort det så har det vairt om nå litet
Har du varit ute en hel natt? Jaa
Har du blivit tagen av polisen? jaa
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jaa
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Jaa

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja några
Har du förlorat en vän? Jaa
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Jaa
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej håller inte på med sånt
Har du ljugit för en bästavän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Näe

ÖVRIGT:
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tatuerat mig
Höll du några av dina nyårslöften? Näe det tror jag inte eller en kanske
Vilka länder/städer besökte du? Stockholm, umeå, luleå och några städer till.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Lägenhet, körkort och en utomlands resa
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 18 augusti..fyfan
Vad var din största framgång 2011? Har tagit skolan på mer allvar nu. duktig flicka!
Största misstaget? En sak som hände i stockholm..
Har du varit sjuk eller skadat dig? stuckade fingret igår...så jaa
Bästa köpet? Inget jag kommer på nu..
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor, smink, alkohol osv

Gjorde någonting dig riktigt glad? jaa, min pojkvän gjorde en fin sak i somras till mig
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer vaksam och spontan
Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit alkohol
Hur tillbringade du julen? Hos pojkvännen
Blev du kär i år? nej var redan de
Bästa boken du läste i år? Läser inte
Största musikaliska upptäckten? mångaaaa
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? skit snygga skor
Något du önskade dig men inte fick? Mobil
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Festa och åt tre rätters
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mer roliga tillfällen, kunde varit mer spontan osv
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? I början av året var den fin men nu så passar ordet slappt bättre
Vad fick dig att må bra? Min pojkvän,mamma,katterna,familjen,vänner och pojkvännens familj.
Vem saknade du? Några
De bästa nya människorna du träffade? Natha,Dora osv och Denise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0