Behöver eran hjälp!

Hemma från en skoter tur med några. Råkade bränna mig på avgasröret med fingret så det svider som fan! Sitter och dunkar musik nu och taggar till...eh jag vet inte vad. Grilla ikväll för det blev inge igår då vi inte fick igång jontes skoter förrän runt 11 nån gång. Tänkte också fråga er om det är någon av er som vet vems katt det här är? Vi påstår att hon har varit ute i några månader för hon är jätte spinkig. Man kan känna revbenen på henne. Han bodde utanför ICA i skelleftehamn i en låda. Just nu tar Jonathans mammas jobbarkompis hand om henne. Börja nästan gråta då jag fick höra det här. Usch stackars katten. Den var ju riktigt söt..synd bara att jag redan har fyra katter hehe. Jaja kommentera om ni vet!

Kommentarer
Postat av: Nån som vet

Känner igen henne men kan inte komma på från vars. Har ni ringt polisen eller hett ut lappar på tex Ica? Kanske vore nått..

2012-01-21 @ 23:19:52
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0