Snorig och söt.

Hej!
Har gått och blivit snuvig,hostig,slemmig,snorig,kusig osv. Inte roligt alls! Man får ju sånn fruktansvärd huvudvärk när man ständigt drar in snoret. Hatar att snyta mig för att jag inte vet hur man gör, men det förstod ni nog. Imorgon har jag en jätte värd skoldag. En lektion..en tråkig lektion dessutom, så det blir stiga upp vanlig tid, sminka mig, ta bussen, gå till lektionen, åka hem, ta bort sminket sen sova till 12. Nu ska jag gå och bada..älskar att bada då jag är sjuk. Allt slem försvinner men kommer tillbaka direkt jag går upp i badet. Sköönt för studen iaf. Näe nu ska jag gå och göra det som ska göras så jag avslutar inlägget med ett par heta skor. Tyvärr för dyra för mig. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0