Got to go!

Varför är det så förbannat jävla kallt! Det går ju knappt vara ute i 1 minut. Vi fick sluta lite tidigare idag men missade bussen så nu sitter jag vid en dator och väntar på att 5 i bussen ska komma. Imorgon vill jag ha täckbyxor..kändes lockande men njaa vi får se. Hur som haver så höll man ett tal idag. Tyvärr ett tråkigt tal. Handlade om att djur drömmer. Intressant va? Kan göra ett video inlägg så ni kan få lyssna? Eller så inte. Är lite irriterad och stressad för att jag ska hinna med så mycket idag. Jag ska in på partaj och köpa en present till pojkvännens kompis, jag ska in på apoteket för att köpa en sak till mig själv, Jag ska förbi stadium för att kolla om mitt paket kommit, jag ska hem till mig och hämta min internet dosa, jag ska ta bussen hem till pojkvännen, jag ska äta, jag ska plugga, jag ska sova. Ja så är det!
Näe nu måste jag skynda mig. Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0