Dröm sött

God natt!

Ska gå och lägga mig i sängen nu med min älskling och se wallander. Jag har en lite sovmorgon imorgon och slutar tidigt men efter skolan blir det lite projektjobb skulle jag tro. Förkylningen ligger kvar men jag börjar känna att hostan sakta börjar avta. Längtar så sjukt mycket till jag blir helt frisk. Har hela tiden ont i tinningen och huvudet. Maten jag äter får jag inte ens njuta av för känner knappt nån smak. Stackars mamma som gjorde jätte god middag idag, åt tre tuggor sen fick jag för mig att lämna maten. Hade ingen aptit för maten. Får inte njuta av mammas goda mat..buhuh! Hoppas ni andra är friska iaf. Har hittills bara smittat 4 st:)
Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0