Jul, jul, strålande jul

December är fan den bästa årstiden på hela året! Eller menar jag verkligen det? Jaja okej näst bäst eftersom att juli är bäst om den levererar sol annars är december helt klart bäst. Jag älskar allt med julen! Förbereda och dona inför julen gör mig pirrig om kroppen. Paketera in julklappar, pynta julgranen, bygga pepparkakshus, se julkalendern, julpynta, tända ljus efter varje advent, dricka glögg och äta lussebullar. Åh allt är så underbart! Jag blir verkligen som ett litet barn när jag tänker på julen. Om jag ska vara ärlig så julpyntade jag och köpte julklappar redan för tre veckor sen, men vi låtsas som jag gjorde det i lördags annars kanske folk börjar tro att jag är lite coocoo. Julkalendern i år verkar inte vara direkt en höjdare men det kan jag ju inte avgöra efter tre avsnitt. Det tråkiga är att dom är så korta..man hinner knappt få någon julkänsla. Tänkte visa några bilder från hemmet sen ska jag börja göra middag här hemma.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0