Har internet snabbt så snabb uppdatering

 
Har inte haft internet på jätte länge och får inte internet förän på fredag. Den här veckan har jag bestämt mig för att försöka få in en rutin i mitt liv igen. Vakna tidigt, gymma och äta hälsosam mat. Har lagt på mig nå kilo efter sommaren men dom ska bort! Det känns som att hela sommaren bara bestått av massa festande.Det har varit jävligt kul och spontant men inte nyttigt!! I helgen blev det 3 dagars. Fre - Lör - Sön haha! Eller på söndag så drack jag inget men det har ändå blivit mycket festande på sistone. Ska köra på en vitmånad som man brukar kalla det. Hur det kommer gå får vi se! Redan nästa helg så har älskling bestämt sig för att festa.. Jag får väl vara nykter på fest, precis som jag var i söndags och det var dötråkigt. Men när jag bestämmer mig för nått så slutar det oftast som planerat. Vi hörs på fredag med uppdateringar. Pussar och kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0