Time will tell!

Jag är så himla taggad på att gå ut skolan!!
Snart har man en lägenhet - Jonathan hinner fylla år - Alla högtider - Projektarbetet - Jobbet osv!
Nu ska jag plugga som bara den och se till att mina betyg blir bättre än någonsin och klarar jag det kommer jag gå ut och känna mig stolt, de vet jag! Efter gymnasiet så åker jag till Paris sen danmark med tre andra kompisar om planen blir som planerat! Hur underbart kommer inte det bli?! Har redan min lilla spargris så den går till det och blir det nåt utöver så ska de gå till körkortet. Nu är det bara skolan man ska orka med..men det kommer gå fort..hoppas jag! Skulle inte förvåna mig om jag tuppar av nån dag för att jag pluggar för mycket för ja ska ta skolan på högsta allvar nu annars sitter jag där sen med dåliga betyg..och det förstör för dig hela livet ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0