A New Day!

God dag folket!
Somnade som en stock igår natt, runt 2. Känner mig så dum och tråkig som alltid somnar i soffan då vi har nån här men jag hoppas dom inte blev arg vilket jag inte tror heller. Och det värsta var ju i förrgår då jag låg och stöna i sömnen enligt jonathan..sen igår så prata jag också i sömnen och var tydligen skit arg. Haha jag är lite rolig ibland...varje dag så får jag alltid höra nått nytt att jag typ kasta mitt ben upp mot väggen och tryckte ut jonathan allt va jag kunde haha. Man får ju sig alltid ett gott skratt på morgonen så det är kul...mindre kul är ju att man själv inte minns det.
Idag så är vi iaf bjudna på middag hos jonathans mormor sen ska vi förmodligen stanna för att spela lite bingo lotto med dom för det var ju så länge sen. Sen blir det hem och plugga matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0