If you don't stop there, you'll make it through.

Igår for jag och min pojkvän hem till mig där min mamma hade en liten fest med dom närmsta så vi for dit och åt tre rätters och hade det mysigt sen for jag och några till och basta hos Jonas, det var jätte sköönt! Då vi inte satt i bastun så var vi i hans garage där han hade ett bord och stolar och skön musik. Kvällen var jätte bra, kom hem runt 5, halv 6 på morgonen. Idag mår jag som jag förtjänar men det bästa med idag är att jonathan har hela huset för sig själv så vi ska laga lite kycklig och ris sen får vi se vars kvällen tar oss. Linus och janina kommer iaf förbi för lite kvällsmys.
Ha en bra lördag!
(gammal bild i sthlm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0