Dessa besvär!

Idag mådde jag skit dåligt på skolan! Måste kolla upp vad det är imorgon hos skolsyster. Känner mig spyfärdig hela tiden..till och med nu. Jag är inte gravid, de vet jag! Hur som haver så har jonathan haft besök av en gubbe som är intresserad av hans skoter..men vad händer..jo skotern går inte igång när han ska visa att den går haha! Skotern går annars skit fint men det var tendstiftet som surade ihop. Nu har han köpt ett nytt så imorgon blir det ett försök till. Härlig snubbe som förstod och fortfarande ville ha skotern. Imorgon kommer också en kille från Umeå för att kolla/köpa jonathans stora cross(hans andra älskling). Han ska sälja både skotern och crossen för att köpa en dyrare skoter om ni undrar. Medans jonathan pysslar på med det imorgon så ska jag hem och börja packa ur vårat stökiga förråd..får se hur det går när man inte ens kommer sig in i förrådet så man måste klättra på alla saker för att hitta nått...ibland kan nått gå sönder så för det mesta ska nog slängas därinne. Har inge plugg att göra så nu kan jag äntligen känna lugnet. Dock har vi prov nästa vecka men det tar jag i helgen. Ska lägga mig och sova nu. Rutiner är bra! God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0