Beklagar sorgen!!

Kan man få ett sämre besked än att sin mor har dött? Fick höra idag att en nära väns mamma dog igår. Jag är helt tom av ord..vill bara gråta för henne. Fick värsta rysningen och klumpen i halsen då jag fick reda på det, för det är inte roligt att mista en mamma eller pappa. Jag vet hur det känns och jag minns perioden som var värst..ingen kan beskriva känslan att förlora en nära person, särskilt ens föräldrar.

Det är helt sjukt att en person först finns och man pratar med den och allt sen helt plötsligt nästa dag så får du inte liv i personen...man kan som inte koppla ihop det och förstå. Det är förrän nu jag förstår..efter ungefär 10år så har jag lärt mig att hantera situationen och förstå att min pappa inte är vid liv. Man måste helt enkelt leva för personen och veta att han finns runt omkring en hela tiden och ser dig varje dag även fast du inte känner så kan man vara medveten om det så mår man en aning bättre iaf.
Hur som helst så beklagar jag sorgen och förlusten! Kan inte förstå själv att det är sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0