Att skriva av sig efter två veckor!

Det var ett tag sen. Jag saknar bloggen.. Att kunna skriva av mig osv. Har hundra saker att tänka på hela tiden. Mycket plugg och annat som stör min fritid. Jag hinner knappt kolla bloggar längre..vad händer med mitt liv
Har inte så mycket till liv just nu känner jag. Vilket suger ganska hårt.
!
Har inte så mycket till liv just nu känner jag. Vilket suger ganska hårt.
!

Har nått virus i mig..har spytt många gånger i helgen och sprungit på toa minst 6 gånger per dag. Då jag äter mår jag sämre, någon som vet vad det är som pågår i mig? Har även kallsvettas och känt mig yr några gånger. Jag har inte feber..tror jag. Men när jag har feber så brukar det bli hundra gånger värre än det här.

Mamma har sagt upp våran lägenhet eftersom att hon ska flytta till en mindre i Ursviken. Jag känner att det blir för mycket för både mig och mamma att jag flyttar nu så jag tänker hjälpa mamma med flytten och bo kvar hemma sen när allt är klart kan jag flytta. Vi har 2 och en halv månad kvar sen bor inte vi kvar där längre:/. Känner värsta ångesten nu när allt blev så allvarligt att flytten blir påriktigt..vill inte bo utan mamma men nångång ska man ju flytta. Så nu börjar allt packas i kartonger. Även packa och sortera det som ska till min lägenhet och till mammas eftersom att jag får ärva vissa möbler och inredning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0