Skyltsöndag!

God morgon!
går hjälpte vi janina och linus att flytta och vi blev klar igår vid 17.00..vi hann allt på några timmar..med 40 trappsteg ner från deras lägnehet till utgång så kan ni nog förstå hur mycket det värker i mina lår idag. Vi gick minst upp och ner 20gånger var plus att man alltid bar på nått tungt varje gång. Deras nya lägenhet är jätte fin och stor för att vara en 2a. Hur som haver så drog vi till en fest efter allt bärande, där några tog en öl å så sen for vi upp på krysset för lite nattkäk. Idag är det skyltsöndag..gud vad roligt..också ska man passa på att julhandla lite och såklart köpa knäck!


Hittade en bild på mig,jonathan och nån kille från sommar..jag tror inte jag förstod hur brun jag VAR
Älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0