Yes, I made it!

min favorit!
-
vi fick sluta väldigt tidigt idag så ja och nazanin tog bussen in till stan och knalla runt i butiker sen gick vi till subway och käkade. 60kr fattigare..sen for jag På jobbintervjuv och de gick jätte bra. Jag är så stolt över mig själv som klarade av de så bra. Var så himla nervös när jag kom dit men när jag mötte chefen så blev jag lugn, gud vilken rolig och härlig person. Han satt nog mest och skämta om ingenting än att hålla sig till intervjuv. Nu håller jag tummarna att han ringer upp! Ikväll väntas en grillkväll med grabbarna, inte så jätte trevligt för mig men jag är van, umgås nog mer med killar än tjejer om jag ska vara helt ärlig. Jag hoppas att de slutar regna annars stannar vi nog hemma. Nu ska vi ta bussen till hamn och göra oss färdiga. ha en bra kväll allihopa, pusss/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0