Ryggsmärtor!!!


Just vid de partiet har jag ont!
-
Jag har världens jävla ryggsmärta som tar kål på mig. Vad ska man gör när man försökt spela så cool i 2veckor och inte längre kan hålla sig ifrån att falla ner på marken och böla för att de tar så ont. Nu tänker ni säkert, men sök till en läkare då. Men jag säger inte bara de här för att smita från mina problem utan jag menar de. Jag är livrädd för sjukhus och inte bara de utan också för läkarna,lukten och tanken på vad som kan ha hänt med mig. Min älskade underbara pojkvän har gjort kvällsfika till mig på sängen så nu ligger jag här stel som en pinne och knaprar på min hårdrockmackor som jag kallar dom. Fråga mig inte varför.
puss hörs imorgon /josefin
.
ps; jag ska till skolsköterskan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0