The ghost are in town!

Idag skrämde vi 5orna. Gud va roligt de var och lyckat blev de också. De var ju mindre roligt att städa efter oss och dom, barnen tog de ju inte lite lugnt då vi sa att dom fick ta popcorn. Dom slängde sig efter skålen och såklart hamnade massa popcorn på golvet men dom hade iaf roligt så de spelar ju mest roll. Nu är de över och de kunde inte kännas bättre. Har lite bilder på hur (vi) spökena såg ut men dom kommer förmodligen in på bloggen i helgen. Bara för att jag är så snäll så ska ni få ett litet smak prov på vad som väntar er.
Nu tackar jag för mig för nu ska jag göra annat ''roligt''. Puss /josefin
jag
nazanin och jag
.

nazanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0